پرهام پرهام ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پرهام همه زندگی مامان و بابا

-------

1390/9/13 13:42
نویسنده : شیوا
383 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام جوجو مامان یه کارهایی بود که مامان یادش رفته بود برات بنویسه

1- عزیزم تو خیلی قشنگ گوشی تلفن یا موبایل رو دست می گیری و می گی الووووو بعد شروع می کنی به حرف زدن قربونه حرف زدنهای خوشگلت برم

niniweblog.com

2- کنترل تلویزیون یا ماهواره رو دست می گیری و کانال رو که عوض می کنی کلی ذوق می کنی و واسه خودت دست می زنی عزیزه باهوش من

niniweblog.com

3-خاله بهت یاد داده که ماهی بشی و هروقت بهت می گیم ماهی شو دهنتو جمع می کنی قربونت برم بعد خودت می خندی

niniweblog.com

4- هروقت کاراشتباهی  می کنی خودت می خندی و بعد انگشتتو تکون می دی و می گی نه نه نه نه خودت می دونی که کارت بد بوده باهوشه من

niniweblog.com

5- وقتی بهت می گیم ورزش کن تستهاتو جمع می کنی مثلاً داری ورزش می کنی اینو بابا بزرگ بهت یاد داده

niniweblog.com

6- بابائی بهت یاد داده که نون یا کیک و بیسکوئیت رو  کوچولو کوچولو بکنی و بذاری تو دهنت خیلی خوشگله اینجوری خوردنت پسر گلم

niniweblog.com

7- بابا حمید بهت تاتی کردن رو یاد داده و هروقت که دستت رو می گیریم واسه راه رفتن خودت می گی تا تا تا تا اینم عکسش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

parham farshad
1 تیر 91 13:36
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه. اسم منم پرهام و فکر می کنم چند ساعتی از اقا پرهام شما بزرگترم.اگه دوست داشتید به وبلاگ من هم سر بزنید.و اگه اجازه بدید لینک تون کنم.